maandag 2 december 2013

Sinterklaas vieren

Het was dit weekend sinterklaasfeest.
Met mijn familie hebben we surprises gemaakt.
Maar eerst zijn Lotte en haar vriendinnetje koekjes gaan maken.
Ik had dat gezien op de blog van Silly old suitcase.
Wat hebben ze zich uren geamuseerd.
Met als resultaat 35 koekjes.
Wij hadden alleen theebiscuitjes gebruikt.
Daardoor kreeg je grotere zwarte pieten.
Lotte's vriendinnetje nam er natuurlijk ook een stel mee naar huis.
De koekjes waren heerlijk.
En het gaf een leuke Sinterklaassfeer aan ons feest.






                                                     Er was flink geknutseld.
Met hout, oude cassettebandje (nostalgie), wol, katoen, papier mache,
kerstverlichting, stro voor het konijn en karton.
Geweldig, mijn moeder had zelfs haakles genomen om voor mij iets te haken.
Ik vond het allemaal heel bijzonder.
Wij hadden ook vier surprises gemaakt.
Het was een heel gezellig sinterklaasfeest.
Met Limburgse vla, pepernoten, banketstaaf, zwarte pietenkoekjes.
Maar ook toastjes en pompoensoep.
Een gezellig familiefeest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten