woensdag 8 januari 2014

Binnenkijken

De afgelopen tijd liep ik met ideeën in mijn hoofd;
ideeën om in de keuken plankjes op te hangen.
En wel boven het aanrecht.
Daar loop ik dan eerst een tijdje op te broeden
alvorens er actie ondernomen wordt.
En nu zijn ze klaar!
De linker kolom foto's zijn van de linker kant van dat stuk aanrecht;
foto's voor, foto na, foto plankje.
De rechter kolom foto's zijn van de rechterkant van dat stuk aanrecht;
foto voor, foto na, foto plankje.
Hoe vinden jullie het?
Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
In de kerstvakantie kochten we ook een nieuw kleed;
een voor onder de eetkamertafel.
Eerst hadden we een beige kleed;
en nu een antracietgrijs.  
Voor de grap nam ik een foto met het oude kleed,
en daarna een foto met het nieuwe kleed.
Wat een verschil he?!
Ook hier ben ik erg blij mee.
De poolen van het kleed zijn ook wat hoger.
Dat is erg lekker met sokken of op blote voeten.
Ik vind het altijd leuk om weer dingen in huis te veranderen,
maar Richard is daar niet altijd blij mee.
Veranderen jullie wel eens iets in huis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten