zondag 26 januari 2014

lekkere dingen, mooie dingen en grappige dingen

We hadden nog twee pakken cupcakes met einddatum januari 2014.
Een goede reden voor Lotte om te gaan bakken.
Eigenlijk maken we nooit cupcakes,
omdat we geen zin hebben om de topping te maken.
Met een muffin heb je namelijk geen topping.
En een muffin is ook lekker.
Maar goed, dit keer echte cupcakes.
Tijdens het bakken worden we al blij van de gekleurde garde.
En na het bakken werden we blij
van de mooie cupcakes.
En ze waren heerlijk!
Een dag later wilde ik graag een recept uitproberen
dat ik had gelezen op de blog van zilverblauw.

En het was inderdaad goddelijk.
Bij mij was het wel wat natter,
maar dat kwam omdat de blauwe bessen nog niet helemaal ontdooid waren.
Het is heel makkelijk om te maken
en heel lekker om op te eten.
Tussendoor kon ik nog heerlijk haken.
Een nieuwe babydeken,
want een collega is met zwangerschapsverlof.
Ssssst, de baby is nog niet geboren,
maar we weten al wat het wordt.
Zondagochtend zijn Richard en ik gaan wandelen.
Heerlijk tussen bossen, vennen, heide en bos.
We moesten wel opletten waar we liepen,
omdat het water erg hoog stond van de regen
waren de paden ook drassig.
In de vennen stond het water ook zo hoog.
Prachtig om te zien.
We zagen nog een grappig bankje onderweg,
maar zijn toch thee/koffie gaan drinken bij het Boshuis.
's Middags in Den Bosch zagen we ook grappig dingen,
die kennen we al lang,
maar nu gingen ze op de foto.
Speciaal voor op het blog.
Een beeld en een "fontein".





Fijne week allemaal,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten