zondag 9 februari 2014

lekker bezig zijn met garen en ondertussen gezellig kletsen

De vriendschapsbandjes zijn weer in.
Althans voor Lotte en haar vriendinnetjes.
Er moest even nagedacht worden hoe je ze ook alweer maakt.
Maar dan kun je de hele woensdagmiddag
en vrijdagmiddag er gezellig samen mee bezig zijn.
Eerst het ronde kartonnetje maken,
dan de kleuren garen uitkiezen,
rustig alle draadjes afmeten en afknippen,
en dan beginnen.
Ze kwamen er al snel achter dat het maken van deze bandjes
gewoon verslavend is.
Je blijft maar door gaan.
En ondertussen werd er vrolijk gekletst en gekletst.
Heerlijk zo'n gezellige vriendinnenmiddag.






Ik heb ook een armbandje gekregen.
Ondertussen is mijn gehaakte babydeken ook af.
Maar voor wie?
Ik weet wel voor wiens kindje de deken is,
en dat het een dochtertje wordt.
Maar hoe ze heet?
Ze is namelijk nog niet geboren.
Dat kan een dezer dagen gebeuren.
Als het zover is, laat ik het wel weten.
Omdat het een meisje wordt en het gezin al twee dochtertjes heeft,
heb ik andere kleuren gekozen dan roze.
Deze deken is gemaakt met wit - licht grijs - rood en oranje.





En nu rustig wachten tot de nieuwe wereldburger zich aandient.
Toch altijd weer spannend.
Fijne week allemaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten