woensdag 2 april 2014

In dubio

Ik ben dagelijks in dubio.
Waarom?
Nou, ik ben met twee haakprojecten tegelijk bezig,
want dat ontstond ineens en
wilde ik wel eens uitproberen.
Normaal gesproken ben ik iemand die het ene project afmaakt,
voordat ik aan een ander project begin.
Maar ik was bezig met een omslagdoek voor mijzelf
toen ik eigenlijk ook een babydeken voor een collega wilde maken.
En dus waren daar twee haakprojecten.


En nu ben ik dagelijks in dubio;
ga ik met de omslagdoek verder
of met de babydeken.
Het is geen groot probleem hoor,
want beide hoeven niet a la minuut af.
De omslagdoek is voor mijzelf
en de baby wordt pas rond 1 mei verwacht.
Maar toch merk ik dat ik beter een voor een de projecten moet afwerken.
En dat is prima.
Vanmorgen kocht ik nieuwe haaknaalden.
Ik zag ze bij de Wibra.
Geweldig!!!
Het zijn kleuren om vrolijk van te worden.
Ik kocht de 3 - 3,5 - 4 mm naalden.
Dat waren ook de enige die deze winkel had.
Maar de giller is de prijs, nl 0,69 eurocent!
Wat een lol voor zo'n prijs.
Als ik weer in de buurt van een Wibra kom,
koop ik de andere kleuren ook.
Gewoon voor de fun.
En nu ga ik vrolijk verder haken met mijn rode haaknaald.
Ik word er helemaal blij van.
Fijne avond allemaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten