zondag 13 april 2014

Yvestown in de keuken

Gisteren heb ik het kookboek
"Yvestown in de keuken"
gekocht.
Speciaal bij Sissy Boy Homeland in Tilburg,
omdat Yvonne en Boris daar waren om het boek te signeren.


Wat was het gezellig.
We hebben een hele tijd staan kletsen.
Over het kookboek, huizen, wonen en taalverschil Belgisch/Nederlands.
Leuk hoor.
Ik verheug me nu alweer op de Yvestownfair.
Na het kopen en signeren van het boek
zijn Lotte en ik een deur verder gegaan.
Naar het café van Sissy Boy Dagelijks/Daily
voor thee en warme chocolademelk.

Gewoon gezellig met z'n tweetjes kletsen en wat drinken.
Ook heb ik even in het kookboek zitten bladeren.
En zag allerlei mooie keukens en lekkere recepten.
Van het recept van courgettesoep heb ik de ingrediënten,
die ik niet in huis had, opgeschreven.
Na nog wat winkelen hebben we toen op de terugweg naar de auto
die ingrediënten bij de supermarkt gekocht.


Vandaar dat Richard en ik vanmiddag courgettesoep aten.
Heerlijk!!!!
Heel anders dan dat ik hem tot nu toe maakte.

En wat ik helemaal geweldig vind,
is dat er ingrediënten inzitten die ik normaal nooit gebruik.
Ik had zelfs nog nooit van "Kurkuma" gehoord.


Maar de soep was erg lekker.
Ik ben benieuwd naar de andere recepten,
maar eerst ga ik de verhalen in het boek lezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten