dinsdag 6 mei 2014

Feelgoodmarket

Zondag zijn Richard en ik naar de Feelgoodmarket geweest
Hij werd voor de eerste keer gehouden in Tilburg.
Het was mooi om te zien
dat het een kleine uitvoering is
van de Feelgoodmarket
die al langere tijd in Eindhoven wordt gehouden.
De markt vond plaats in een gebouw van de Spoorzone,
dat zijn oude gebouwen van de Nederlandse Spoorwegen.
Die staan leeg
en worden voor allerlei festivals gebruikt.
De markt was leuk.
Er waren kraampjes met etenswaren,
mensen die allerlei dingen zelf maakten,
er was live muziek en dans,
er was een Feelgoodcafe,
er waren meditatie en massagemomenten,
kinderen konden creatief bezig zijn en
er konden kinderen in een carrousel zitten die door
een accordeonist werd rondgedraaid door middel van een fiets.
Geniaal.
We hebben rustig rondgewandeld en rondgekeken.
Lekker Turks brood gekocht en leuke plankjes.
En natuurlijk thee/koffie gedronken
bij het Feelgoodcafe.
Al met al een gezellige middag in Tilburg.

2 opmerkingen:

  1. hihi zo grappig weer te lezen :) Ik, man en kind waren er namelijk ook! Alleen niet zo heel lang gebleven helaas. Bij dat kraampje van die man met die ge-designde muur legoblokken stonden op kinder-oog hoogte 2 blauwe lampjes. Mijn zoontje zag natuurlijk een grote muur met lego en 2 leuke blauwe peertjes en pakte niets vermoedend de gloeiend hete lampjes vast! Met gevolg dat de topjes van z'n wijs en middelvinger verbrand waren met blaren en al! Snel gekoeld maar hij bleef er zo'n last van houden dat we maar naar huis zijn gegaan.... Hadden de man er nog op aangesproken dat het niet erg slim was en hij misschien een beetje rekening kon houden met alle kinderen die er waren. Zijn antwoord was dat het design maakte voor volwassenen en dat het geen speelgoed was..... Ahum maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad :) Ga je ook naar de Bazouq bij de piushaven in Tilburg? Is denk ik ook wel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vervelend voor je zoontje. Ik hoop dat zijn vingers weer opgeknapt zijn. Ook vervelend dat mensen zo raar reageren zeg. Aan de andere kant verbaas ik mij nergens meer over. Helaas. Groetjes,
      Marijke

      Verwijderen