vrijdag 6 juni 2014

Een omslagdoek voor Lotte


In april heb ik een omslagdoek gemaakt voor mijzelf.
Dat kon je zien op deze blogpost .

Lotte vond hem zo mooi
dat ze er zelf ook graag een wilde hebben.

Ze heeft zelf de kleuren uitgezocht
en gevraagd om een omslagdoek
gehaakt in granny-style.

Ik mocht wel het randje bedenken.
Deels bedacht ik het zelf,
maar een deel van het randje
komt uit het boek Haken &kleur.
Dit boek gebruikte ik ook voor mijn eigen omslagdoek.
Het randje dat ik gebruikte was
een randje met kroontjes.
En eigenlijk in het boek bedoeld voor lampenkapjes.
Maar dat maakt niet uit,
je kunt ze overal voor gebruiken.



Lotte is een meisje dat graag korte broekjes en T-shirtjes draagt.
Daarom komt de omslagdoek nu goed van pas,
want 's avonds koelt het best wel af.
En dus kan ze aan het eind van de dag
lekker buiten zitten met haar eigen omslagdoek om.


Lieve Lotte,
geniet maar lekker van je omslagdoek.
Hij past heel goed bij jou.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten