zaterdag 14 juni 2014

Mooie bloemen en een heerlijke wortelsoep

Sinds kort hebben wij
een onderhoudsvriendelijke achtertuin.
Maar toch hebben we hele mooie bloemen.
Mede dankzij Lotte's bloementuintje.











Aan de voorkant van het huis is een grasveldje
en daar staan op dit moment
heel veel madeliefjes.
Ik heb daarmee een bloemensnoer gemaakt
voor Lotte.




Buiten dat ik heb genoten van de bloemen in de tuin,
heb ik vanavond ook wortelsoep gemaakt.
Het recept stond in het blaadje van de plaatselijke supermarkt
en leek me wel leuk om te maken.
Het was een pittig soepje.
Of had ik misschien
iets te veel kurkuma erin gedaan?
De wortelsoep was inderdaad heerlijk
en zeker voor herhaling vatbaar.





Bij het recept viel er ook nog iets te leren over wortels.
Ik had het niet geweten.





Het was weer heerlijk genieten vandaag!
Fijn weekend allemaal.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten