zondag 29 juni 2014

Welkom vogeltjes

Vorige week was ik de bijkeuken aan het opruimen.
En weer kwam ik de twee vogelhuisjes tegen.
Ze zijn een hele tijd geleden gemaakt
door Tim en Lotte.
Sindsdien staan ze,
half af,
in de bijkeuken in de weg.
En nu had ik ze weer in mijn handen,
maar ineens wist ik het.
We gaan ze schilderen
en hangen ze bij de voordeur!
Helaas heb ik geen foto's gemaakt
van de beginstand.
Wel van het einde van het proces.
Het laatste konijn werd nog op het dak geschilderd.



En toen waren ze af.
Onze "nieuwe" vogelhuisjes.
De geel/groene is geschilderd door mij
en de rood/roze door Lotte.

Het was heel leuk om te doen.
Gewoon lekker bezig met verf.
Maar makkelijk is het niet hoor
met zo'n kwastje.
Een viltstift is veel makkelijker.






Inmiddels hangen ze aan de muur.
Naast de voordeur
en tussen de kransen, harten en klompjes.
Ze hangen er voor de sier,
want of hier ooit een vogeltje inkruipt?
Ik weet het niet.

Maar als hij of zij het wel durft...
is ie van harte welkom.
Ook als er kleine vogeltjes bij komen.


Welkom vogeltjes!!!


1 opmerking: