woensdag 17 september 2014

Kunst met een grote K #6: Land Art

Na onze wandeling langs Kunst en bomen,
hebben vriendin Annemieke en ik
nu een wandeling gemaakt langs Land Art in Diessen.

Allerlei kunstenaars hebben kunst gemaakt
van duurzaam en bio-based materiaal
en dit is geplaatst in een natuurlandschap.

Voor ons was het een wandeling
door een mooi stuk natuur
langs allerlei kunstobjecten.

En het was zoals ik al vaker heb gezegd over kunst;
soms begrijp je het en
soms niet.
























Ik vond de diversiteit aan materiaal heel mooi om te zien.
Het was ook nog eens ontzettend mooi weer,
dus de wandeling langs het water
en door het bos
vond ik nog het allermooist.
Het is daarbij ook erg gezellig om zo'n wandeling
al kletsend te maken in goed gezelschap.

Ik vind het geweldig om steeds nog getroffen te worden
door het feit dat we zo'n mooie natuur hebben in Nederland.
Bij deze wandeling ook weer;
weiland, beekjes en bos.

En als het dan ook nog op korte afstand van onze woonplaats is,
heerlijk!

1 opmerking:

  1. o daar had een collegaatje van mij het van de week over, Zij woont in Diessen. Grappig. ik vind de varkens neuzen leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen