zaterdag 11 oktober 2014

De zaterdagochtend.

Op zaterdagochtend hebben we
een heerlijke ochtend.
Allereerst kunnen we rustig op staan.
Er gaat geen enkele wekker af
en niemand hoef vroeg ergens te zijn.

Richard gaat altijd kano-varen,
Tim maakt huiswerk en gaat gamen
en Lotte heeft dansles.
De dansles is een paar dorpen verderop
en daarom te ver om te fietsen of alleen te gaan.
Ik heb dus ook dansles,
althans ik moet rijden.


Of ik ga het hele uur boodschappen doen
(ze hebben daar andere winkels dan in ons dorp)
of ik ga een paar boodschappen doen en
maak een wandeling.
Aangezien de dansschool
sinds de zomervakantie op een andere locatie zit,
heb ik dus een nieuw wandelgebied.

Het heet de vliedberg
en het was mooi vanmorgen.
De koeien stonden te grazen,
een pony ook,
tractoren reden af en aan met
een bak vol gemaaid mais,
er waren fietsers en wandelaars,
maar vooral hing er rust
en een beetje mist nog.












Het was genieten vanmorgen!

Fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten