woensdag 29 oktober 2014

Een nieuwe, stoere deken

Ik had zin om een nieuwe,
stoere babydeken te haken.
Een deken met de kleuren:
donker blauw
beige
grijs
licht grijs
rood
licht blauw
wit en
groen.















Het is een stoere jongensdeken geworden
dacht ik toen hij klaar was.
Maar waarom stoere jongensdeken,
hij kan toch ook voor een stoer meisje zijn?

En waarom überhaupt stoer?

Een lieve jongen
of een lief meisje
kunnen hier ook heerlijk onder liggen hoor.

Fijn,
het is dus een babydeken geworden
voor iedereen.

Toen de deken klaar was,
had ik erg veel zin om eens een andere deken
te gaan haken;
een bloemen deken.
En ik heb al gemerkt dat dat ook leuk is.
Er zijn al 32 van de 56 bloemen klaar.
Ik ben wel erg benieuwd
hoe de bloemen er uitzien
als ze aan elkaar zitten.
Wordt vervolgd dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten