zondag 4 januari 2015

Een gehaakte sjaal.

Ik wilde graag een gehaakte sjaal
en mijn vriendin Marlies
had er een bedacht.
Je kunt hem zien op haar blog T-jonge.

Natuurlijk ben ik hem gaan haken.
Hij is erg lang,
namelijk 2,5 meter.
Ik vond het erg leuk om hem te haken
en het patroon was prima te maken.


Wel vond ik de lengte erg lang,
dat is voor iedereen heel persoonlijk.
Dus haakte ik een nieuwe sjaal
met hetzelfde patroon,
maar met minder steken
en een aangepaste rand.

Nu is de sjaal 2 meter lang
en dat vind ik heerlijk.


Het patroon van deze heerlijke sjaal
is te koop via de etsy-shop van Marlies.

Veel plezier ermee!


1 opmerking:

  1. Je hebt twee prachtige sjaals gehaakt,heb het destijds ook gelijk gekocht het patroon.....moet hem alleen nog steeds een keer maken,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen