woensdag 14 januari 2015

Wortelcake

Gistermiddag had ik een nieuwjaarsborrel
op mijn werk.
Misschien een klein beetje laat,
maar wel super gezellig.

We hadden er een soort
Amerikaanse borrel van gemaakt,
dus iedereen nam iets mee.

Bij de verdeling die we in december maakte,
 hadden we het erover
dat je eigenlijk in januari
moest opletten op je eten.
En dus had ik gekscherend gezegd
dat ik dan wel wortelcake zou maken.
Op die manier zouden de wortels toch iets
"gezonds" toevoegen aan de borrel.

Ik moest woord houden!

Nu had ik een nieuw boek gekocht
waar ook een recept in stond voor wortelcake.


Het was een recept voor een kleine cake,
precies genoeg voor 16 stukjes.
Dat was mooi,
want iedereen nam iets mee.

De wortelcake was echt heerlijk.
Vaak vind ik de crème
teveel botersmaak hebben,
maar deze was lekker.





Een goed begin van het nieuwe (bak)jaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten