woensdag 1 april 2015

Snuf, het konijn

Een paar jaar geleden heb ik voor Lotte
een konijn gebreid.
Ik heb geen idee meer waar ik
het patroon vandaan heb gehaald,
maar ik weet wel nog dat ik het konijn
gebreid heb met dikkere naalden
dan dat het patroon aangaf.
Daardoor werd het konijn
een stuk groter dan bedoeld was,
maar dat vond Lotte niet erg.
Het konijn kreeg ook een gebreide tuinbroek aan.



Een tijdje geleden heb ik het patroon gekocht 
van Snuf het konijn bij Stip & haak.
Dit keer werd er een konijn gehaakt.
Snuf werd geboren!





Beide konijnen kunnen het erg goed
met elkaar vinden.
Ze zijn de beste vriendjes.


Maar als Snuf er geen zin meer in heeft,
doet hij zijn armen over elkaar.



Nu kan Lotte knuffelen
met zowel Snuf als Max over haar schouder.


Het was erg leuk om zo'n konijn te haken.
Vaak zie ik gehaakte dieren,
maar nooit gedacht dat ik het zelf kon.

Fijne dag,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten