maandag 25 mei 2015

Ons Pinksterweekend.

Het was een gezellig Pinksterweekend,
waarin we van alles deden,
maar ook heerlijk rust namen.

Op zaterdag gingen Tim en ik
naar een basketbalwedstrijd 
van SPM Shoeters kijken
de basketbalclub uit Den Bosch.
Het was een wedstrijd uit de finaleronde
en vanwege de rolstoel
hadden we plaatsen langs de rand van het veld
waardoor we het goed konden zien.
Den Bosch won de wedstrijd
en daar waren we erg blij om,
want nu hebben ze grote kans om
Nederlands kampioen te worden..
Ik denk dat Tim wat moves
heeft bekeken om te gebruiken
als hij zelf weer kan basketballen.


Op zondag hebben we de 1e verjaardag
van Lottes konijn Max gevierd,
maar daar komen de foto's
op woensdag van.
(anders wordt het een groot fotoblog vandaag).

Vandaag gingen Richard en ik
samen naar Breda.
Daar was de Nassaudag.
Dat is een dag dat allerlei gebouwen
die te maken hebben met de prinsen van Nassau
open gesteld zijn voor publiek.

We zijn gestart bij
het kasteel van Bouvigne (klik hier).
Daarvoor moesten we eerst door
een stukje Mastbos rijden.
Het is zeker een bos
om een keer terug te gaan
om te wandelen.

Het was een mooi kasteel,
een prachtige tuin eromheen
en veel mensen in de kledij van destijds.
Ik vond de sfeer heel aangenaam
en amuseerde me prima.


Vervolgens reden we naar het centrum van Breda
en wandelden naar het gebouw van het Kasteel van Breda,
waar de KMA gevestigd is (klik hier).
Ook hier waren mensen in kleding van destijds,
maar het gebouw was heel militair-achtig.
Eerlijk gezegd had ik meer
met een 1e kasteel in een mooie natuur-omgeving,
maar dat is persoonlijk.


Als afsluiting van een mooie dag
zijn we nog thee gaan drinken bij Yirga (klik hier).
Even gezellig thee drinken
in een gezellig tentje.


Wij hadden een heerlijk Pinksterweekend
en ik hoop jullie ook.
Fijne week allemaal,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten