zondag 13 september 2015

Mijn weekend.

Ik heb een heerlijk weekend gehad,
vrijdag-zaterdag-zondag.
Op vrijdag ben ik met vijf vriendinnen
gaan wandelen, 
maar daarover morgen meer.

Zaterdag ben ik samen met Lotte
naar Den Bosch geweest om te winkelen.
We hadden er wel nog een gesprekje over,
want noemen we het boodschappen doen
of winkelen of shoppen.
Daar zit verschil in.
Het was zaterdag dus winkelen.

Nadat we goed geslaagd waren met 
de inkopen zijn we gaan thee drinken 
bij het Mariapaviljoen (klik hier).
Dit gebouw is het oude sanatorium van
het voormalige Groot Zieken Gasthuis,
oftewel een ziekenhuis van Den Bosch
dat nu gesloopt wordt.
Dit paviljoen is vooralsnog behouden gebleven.

Het is een schitterende plek 
om wat te drinken en te genieten.
Ook is het leuk om te zien dat
binnen nog veel doet denken
aan het oude ziekenhuis.







Bij de thee natuurlijk een Mariakoekje.


Vandaag hebben we heerlijk rustig
aan gedaan allemaal
en zijn Richard en ik 
vanmiddag nog lekker een eind gaan wandelen.
Het was heerlijk weer en ook
de zon kwam zelfs nog door.
Gelukkig stond er nog een stukje heide
mooi in paarse bloei,
hoewel het op de foto
wat minder duidelijk is.




 




Kortom drie dagen genieten
van drie totaal verschillende activiteiten.
Heerlijk.

Fijne week allemaal,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten