zondag 18 oktober 2015

Ons weekend.

We hadden een apart weekend.
Ik bedoel dan werkelijk apart.
Ieder gezinslid had een afspraak
of activiteit, maar niet met elkaar.

Ik ben gisteren een vriendin
gaan helpen verhuizen,
althans helpen verhuisdozen uitpakken,
lampen in elkaar zetten etc.
Ik was zo blij dat ze een eigen huisje
heeft voor zichzelf dat ook helemaal
bij haar past.


's Middags ging Lotte
bij een vriendin frietjes eten
en daarna gingen ze met
z'n tweetjes naar de film.


 Tim had vandaag een basketbalwedstrijd,
waar ik wel ben gaan kijken
hoewel het een uitwedstrijd was.
Het blijft moeilijk om sportfoto's te maken,
want die jongens bewegen veel te snel.
Tim zijn team had met dikke cijfers
de wedstrijd gewonnen.
Het was voor hen een leuke partij.


Vanmorgen werd de kajak
weer op het dak van de auto gebonden
zodat Richard kon gaan varen.
Een heerlijke vrijheid om thuis weg te rijden,
de kajak ergens in het water te leggen
en te genieten van het varen en de natuur.
Vandaag een rondje Boxtel
heb ik begrepen.
Mooi om te horen wat Richard
allemaal ontdekt vanaf het water.



Maar natuurlijk was er dit weekend
ook weer een berg huiswerk 
dat gemaakt moest worden
voor zowel Tim als Lotte.


Gelukkig hadden we dit weekend
wel een gezamenlijk zondagsochtendontbijt
en een avondeten samen.
Maar ook tussendoor was er veel contact,
zodat het alleen aparte afspraken
buitenshuis waren dit weekend.

Fijne week allemaal,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten