woensdag 4 november 2015

De wasserette.

Gisteravond tankte ik weer
bij een tankstation bij Zaltbommel
en daar stond hij nog steeds:
de wasserette.
Pal naast het tankstation.

Ik had het al een tijdje terug gezien,
maar de foto's nog niet geplaatst.
Daarna heb er nog een zien staan,
maar ik weet niet meer waar.

Beide keren was ik erg verbaasd;
wat doet een wasserette
naast een tankstation
in de buitenlucht?



Je kunt er 8 en 18 kilogram indoen
en wachten op je was.
Er zit ook een droger bij.
Toch zou ik er alleen
aan denken als ik bijvoorbeeld
slaapzakken of dekbedden
zou moeten wassen.






Er stond geen bankje naast,
dus wordt het ook nog
de hele tijd staan.
Of je moet in de auto gaan zitten.
De auto is zo wie zo makkelijk,
want je hebt wel aardig wat wasgoed bij je.

Ik vind het een schitterend project,
maar ik denk niet dat
ik er gebruik van gaan maken.
Jullie?

groet,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten