maandag 23 november 2015

Een heerlijk, maandag herfstwandeling.

Aangezien ik gisteren niet fit genoeg was
om te gaan wandelen,
zijn Richard en ik vandaag
op onze vrije dag gegaan.
Het was er ook wel perfect weer voor;
lekkere temperatuur en een heerlijk zonnetje. 
Je kon aan de grond precies zien
waar de zon nog niet was geweest.

De Loonse en Drunense duinen
lenen zich prima voor
een mooie herfstwandeling.
Het was heerlijk rustig
met soms andere wandelaars
of mountainbikers. 

Ik laat jullie even meegenieten
van de foto's die ik heb gemaakt.

 
 
 
 

De kinderen deelden mijn mening
of de lekkere temperatuur niet,
want op de fiets naar school
kregen ze toch echt hele koude handen.
We hebben dan ook maar gelijk
thermoshandschoenen gekocht,
want de handschoenen van vorige jaren
waren inmiddels te klein geworden.
Helaas heb ik van het weerbericht
begrepen dat het morgen
geen zon maar regen gaat geven.

Morgen de regenjas maar weer aan
of een paraplu als jullie de deur
uit moeten.

Fijne week allemaal,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten