zaterdag 12 december 2015

KEK-kerstdiner.

Gisteravond had ik weer
een kerstdiner
met mijn lieve vriendinnen
van Koken En Kwebbelen.

Vorig jaar heb ik het
ook op de foto gezet (zie hier).

Dit jaar mocht ik een deel
van het voorgerecht maken.
Ik koos voor knolselderij-pastinaaksoep
met peterselie-olie.
Het recept staat in het kookboek
van de Veldkeuken
dat ik vorige week cadeau kreeg.


Het kerstdiner was dit jaar bij Elsbeth
die het huis versiert had
in een gezellige kerstsfeer.
De foto's zijn niet allemaal even duidelijk,
want we hadden vooral kaarslicht.


Het voorgerecht;
knolselderijpastinaaksoep,
garnalencocktail.


Hoofdgerecht;
kippenpoten met champignons en appeltjes,
aardappelkroketjes,
salade,
appeltjes.



Nagerecht;
grand dessert met chocolademouse,
trifle,
witte chocoladeballetje met muesli,
aardbei in chocolade gedoopt,
chocoladeboontjes.

Koffie en thee
met gelukskoekjes.


Helaas waren we niet helemaal compleet,
maar we hebben wel veel plezier gehad.
We zijn al 23 jaar als vriendinnengroep samen.
Over twee jaar is dat 25 jaar.......
we worden ouder......

Het was een prima start
van de kerstperiode.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten