zondag 17 januari 2016

Winter in Brabant.

 De winter is ook in Brabant begonnen.
Afgelopen nacht is er sneeuw gevallen.
Oké, niet veel,
maar er was van alles wit gekleurd.
Aangezien we ook getrakteerd werden
op een mooi zonnetje,
was de witte kleur van korte duur.

Het was wel heerlijk om buiten te gaan wandelen.
Dik ingepakt ging ik naar buiten,
want het was wel koud.
Zo'n weer levert wel mooie plaatjes op
tijdens mijn rondje in de buurt.






Richard en Lotte hadden gepland
om samen naar de Beekse Bergen te gaan
Het winterzonnetje was fijn,
Lotte vond het wel "bizar koud"'
maar hoe moet dat niet zijn voor de dieren?
Ik zou niet graag willen ruilen.
Nu weet ik wel dat zij een vacht hebben en zo,
maar toch heb ik wel met ze te doen.


  
  




Misschien keek de otter wel zo mooi in de camera
om te vragen of hij alsjeblieft naar binnen mocht.
De foto's in de dierentuin
zijn trouwens door Lotte gemaakt.
Mooi he?!

Het was een mooie dag
die koud was,
maar als je je er op kleed
en misschien in de zon kon lopen,
was een frisse neus halen heerlijk.
En als je dan nog te zien krijgt,
wat wij hebben gezien vandaag,
dan is dat helemaal top.

Vannacht wordt het hier -6 graden,
dus morgen muts, sjaal en handschoenen pakken.
Wees allemaal wel voorzichtig morgen.

Fijne week,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten