woensdag 29 juni 2016

Bloemen uit de tuin.


Aangezien ik afgelopen zondag jarig was,
kreeg ik maandag van een goede vriendin
een bosje bloemen.
Bloemen uit haar eigen tuin.
Dat vind ik zo'n fijn cadeautje. Een bosje bloemen
 door haarzelf samengesteld met 
op dit moment bloeiende bloemen in haar tuin
terwijl ze aan mij dacht toen ze de bloemen plukte.
Ik weet niet precies welke bloemen het zijn,
maar de combinatie van een aantal
verschillende bloemen met daarbij van
iedere soort een exemplaar is heel mooi.
Ik heb ze in een glazen flesje gezet dat ik
laatst kocht omdat ik de afbeelding zo mooi vond
en ook de kleur van het flesje.
Op de foto staat een mevrouw die dansend
een paraplu in de lucht houdt.
Volgens mij niet tegen de regen, maar
omdat ze het gewoon leuk vind.
De drank die in het flesje zat, was ook
erg lekker hoor.






Mooie bloemen hé!
Gewoon uit haar eigen tuin.

groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten