zondag 5 juni 2016

The local-things market en the Neighourfoodmarket.


Wat was het vandaag toch heerlijk weer, lekker warm en
daardoor prima fietsweer. Lotte en ik zijn samen op de fiets
naar Den Bosch gegaan, want daar was in de Gruyterfabriek
een local thingsmarket. Ik wilde er graag naar toe, omdat ik
het gezellig vond om naar het marktje te gaan en ook omdat
ik graag bij de Gruyterfabriek wilde gaan kijken.

Na een heerlijke fietstocht kwamen we bij de fabriek aan.
Het is een schitterend gebouw, maar helaas konden we niet
meer van het gebouw zien dan de Brasserie. Dat vond ik
wel jammer, maar de markt was wel gezellig.
We hebben rondgekeken, wat leuks gekocht en genoten. 







Vandaag was er nog een markt in Den Bosch, namelijk
de Neighbourfoodmarket in de Mengfabriek aan de
Tramkade. We waren eind mei ook al bij de
Tramkade voor de Fabriek op Zondag (zie hier).
De Mengfabriek ligt daar net achter, maar vanwege
het mooie weer was eigenlijk alles buiten.
Het rook heerlijk al dat eten, maar we hebben ons
beperkt tot een ijsje voor Lotte en iets te drinken voor mij. 




 

Na ons bezoek aan de beide markten zijn we
weer vrolijk naar huis gefietst door de stad en
door de Bossche Broek, een schitterend
natuurgebied aan de zuidkant van de stad.

Het was wel jammer dat we het laatste stukje
naar huis een regenbuitje kregen, maar
aan de andere kant was het ook wel weer
verfrissend, dus onze goede zin heeft er niet
onder geleden.

Ik hoop dat jullie ook zo genoten hebben 
van het mooie weer.
Wat hebben jullie gedaan vandaag?

Fijne wek,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten