zondag 24 juli 2016

Een gezellig begin van de zomervakantie.


We hebben dit weekend de zomervakantie (schoolvakantie)
gezellig ingeluid. Gisteren zijn we bij 
mijn broer en schoonzus gaan kletsen
en eten. Het was gezellig en erg lekker.

Vandaag zijn we bij vrienden gaan eten om de zomervakantie
te vieren. Het was gewoon gezellig en low profile,
dat betekent dat ik gazpacho had gemaakt. En ook
een salade en de komkommer. Zij hadden het vlees,
het stokbrood en het drinken.



Eten met familie en vrienden hoeft geen haute cuisine
te zijn. Het kan eenvoudig en toch uitgebreid en
erg lekker zijn. Ik vind het dan ook heel leuk om te zien 
hoe mijn schoonzus het eten maakt, want het is altijd
leuk om nieuwe recepten op te doen.

Ik vind het zelfs leuker als het eten niet te ingewikkeld
is, het gaat om de gezelligheid.
En gezellig was het beide avonden!

Ik wens iedereen een fijne vakantie. Ik zal
misschien wat minder vaak op mijn blog
aanwezig zijn, want ik heb allerlei plannetjes.
Laten we kijken hoe de vakantie loopt.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten