zondag 4 september 2016

Het Flow-kleurboek.




Afbeeldingsresultaat voor kleurboek flow

Bij Flow nr 5 kregen we gratis een kleurboek.
Nu ben ik gek van kleurboeken, dat vertelde ik
HIER al eens en natuurlijk van het kleuren zelf.
Eerst denk ik altijd dat ik moeilijk de kleuren bij
elkaar kan zoeken, maar al kleurend gaat dat
vaak vanzelf. Het is heerlijk rustgevend om te doen.

Het Flow-kleurboek ging met ons mee op vakantie
en bezorgde mij heerlijke momenten van rust.
De tekeningen van Sarah Walsh vond ik
de leukste om te kleuren. Waarschijnlijk omdat
ze me erg aanspreken en op echte mensen
lijken. De meisjes zouden zo van het blad
mijn huiskamer in kunnen wandelen.
Ik weet niet of ze dan erg blij zijn met de
kleuren die ik voor hen heb uitgezocht.
Zo niet, dan kan ik er helaas toch niets aan 
veranderen, want bijna alles is met viltstift
ingekleurd. En dat kun je niet uitgummen. 

  
  


Fijne week allemaal.
Hier gaat de school ook weer beginnen
morgen, dus onze vakantie is ook voorbij.

groet,
Marijke 

P.S. De eerste foto heb ik van internet geplukt.
Ik weet niet wie hem gemaakt heeft, maar ik
was de voorkant vergeten te fotograferen.
Vandaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten