zondag 25 september 2016

Het snorfestival # 2016.


Gisteren waren Lotte en ik op het Snorfestival. Wij gaan
daar graag naartoe net als in 20142015 en het
Deze editie werd gehouden in hun eigen Snorfabriek,
dat is een voormalige NS-loods De Bovenwerkplaats.
Een leuke locatie met natuurlijk veel NS/loods-elementen,
maar minder met buiten/natuur/zweefmolen-elementen
als voorgaande edities.
We hebben ons toch prima vermaakt, keken rond, liepen
langs de Bloggersmarkt, dronken gezellig thee en ik liet
een portret van mijzelf tekenen door Marloes de Vries.

Ik geef jullie een impressie van de foto's van ons, want
Lotte wilde erg graag met mijn nieuwe camera fotograferen.
Ik kon een stel foto's zelf maken en ik gaf Lotte aan waar
ik een foto van wilde hebben en dan ging zij aan de slag.
Een prima co-productie dus.












Wij hopen dat er nog vele edities zullen volgen, want wij
komen gewoon weer.

Fijne week allemaal,
geniet van het mooie weer,
wie weet gaan we deze week weer een record breken.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten