woensdag 7 september 2016

Nieuwe mesjes.



Pasgeleden kocht ik een setje mesjes bij de
Action. Eigenlijk gewoon omdat ik ze erg vrolijk 
vond. Ze zaten met z'n drietjes in een pakje,
hadden vrolijke kleurtjes en leuke afbeeldingen erop.

Ze zijn geweldig! Niet dat ik nu enorm reclame
voor wil maken of gesponsord wordt, 
maar ze bevallen goed. Ze zijn namelijk vlijmscherp. 
Richard heeft zich al in zijn vinger gesneden.
Toen snapte ik ook waarom bij de mesjes ook
beschermhoesjes geleverd worden.

Het voordeel van zulke scherpe mesjes is dat
je bijvoorbeeld de uien of kipfilet in hele kleine stukjes 
kunt snijden. Misschien niet belangrijk, maar wel 
erg handig. Vooral om etenswaren zo klein te kunnen 
snijden dat de kinderen ze niet uit het eten kunnen vissen.
Dat is op alle leeftijden handig heb ik gemerkt.


Het is wel een echte huis-tuin en keukenblogpost
geworden, maar dat vind ik ook wel weer
grappig voor een keer.
Zo lekker huiselijk.

Fijne week nog en geniet van het mooie weer.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten