dinsdag 20 december 2016

Een kaarsencakeblik.


Op het blog van Ilaria zag ik een adventskandelaar.
In deze jaargetijde hou ik erg van kaarsen, maar ik
steek ze het liefst allemaal tegelijk aan. Nu bracht zij
mij wel op een idee met een bakblik, want ik heb thuis
eigenlijk te veel bakblikken. Er mocht best een cakeblik 
worden opgeofferd.

Ik ging aan de slag met een cakeblik, cement, bussen
spuitverf en kaarsen. Het was heel makkelijk om te maken,
 alleen de witte spuitverf wilde niet echt goed gaan.
De antraciet grijze daarentegen ging perfect.
Een makkelijke keuze om dan zowel de binnenkant
als de buitenkant grijs te maken.




De kaarsen branden zo mooi, dat er al verschillende
sets zijn opgebrand. Deze dagen zullen we maar
wat extra kaarsen branden voor de slachtoffers
in Berlijn. Wat erg!

groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten