vrijdag 31 maart 2017

Tiny pleasures # 11.


De lente is weer begonnen en de zon schijnt heerlijk.
Ik vond het vandaag niet zo warm als voorspelt, maar
ik heb er wel van genoten. Er zijn een aantal dingen die
er gebeuren als de zon weer gaat schijnen en één ervan
is dat de ijswinkeltjes weer open gaan, want als de zon
schijnt, denken we aan ijs.

In het naastgelegen dorp zit ook een heerlijk ijswinkeltje
en laat dat nou net het dorp zijn waar onze Lotte naar de
middelbare school gaat. Dat is dan een prima gelegenheid
om samen met je vriendinnen een ijsje daar te gaan eten.
Ik geef ze groot gelijk, zou ik ook doen. Zeker zoals de
afgelopen week toen het proefwerkweek was. Dan moet
je toch even heerlijk ontspannen samen.
Vorig jaar heb een aparte blogpost gemaakt over
zomerijsjes. Ik heb toen bijna alle ijsjes van dat jaar tot
toen op de foto gezet en dat leverde een mooi geheel op. 
Ik ben benieuwd hoeveel ijsjes er dit jaar gegeten gaan worden
Laten we hopen op een mooie lente en zomer, want dan
komt het wel goed.  


Geniet van het mooie weer en van alle ijsjes!
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten