woensdag 14 juni 2017

Boek: Midden in de natuur.


Midden in de natuur.
Beleef 365 dagen de natuur.

Een tijdje terug hadden we een klein abonnement op het
blad Roots, een schitterend natuurmagazine. Het was
genieten van mooie natuurfoto's en leuke verhalen. Ook kun
je boeken bestellen en toen ik het boek  "Midden in de natuur"
zag, was ik verkocht. Elke dag midden in de natuur
zeggen ze waarbij de vier seizoenen als inspiratiebron
genomen worden. Als je, net zoals ik, veel van de natuur
houdt dan zijn er veel ideeën die je wel al één of meerdere
keren gedaan hebt. Zoals maak een wandeling in de natuur
of maak een fietstocht. Zelfs kweek een avocadoboom
staat er in. Ze kweken het wel op een andere manier dan
dat het bij mij lukte.

Ik vind het een schitterend boek met prachtige foto's. Niet
alle ideeën zal ik gaan uitvoeren, want ik hou wel van dieren
maar zie ons geen kippen gaan houden. Toch vind ik de
ideeën, ook als ik ze niet allemaal ga uitvoeren, wel geweldig.
Kijk maar eens naar een aantal afbeeldingen van het boek.













Mooi hé? Allemaal ideeën die we allemaal wel kennen
(althans de meeste), maar zo achter elkaar genoemd in
een natuurboek vind ik mooi. Misschien ben jij een andere
mening en dat is ook goed. Ik ga regelmatig het boek
erbij pakken en een idee proberen uit te voeren.
Behalve het idee : "Neem kippen".
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten