vrijdag 2 juni 2017

Tiny pleasures # 19.


Driving with music on and windows open.
Autorijden met de muziek aan en de ramen open.

Wat blijft het toch heerlijk weer. Ik ben blij dat de ruim 30
graden voorbij is, maar deze 23 graden vind ik heerlijk.
Eén van de tiny pleasures is toch echt wel om met dit mooie
weer in de auto te rijden, over de snelweg en dat de muziek
hard aanzetten. Op de snelweg moet je niet de raampjes open
doen hoor. Het is dan nog wel van belang welke muziek er
aan staat. Ik vind met zo'n zonnig weer altijd Armin van Buren
of Andrea Boccelli geweldig. Lekker hard en voluit meezingen.
Ik kan helemaal niet mooi zingen, maar dat maakt helemaal
niet uit. Ik doe dit alleen als ik alleen in de auto zit. Hebben
jullie deze "tic" ook of ben ik de enige? 


Je moet het echt eens proberen, want het is heel gaaf.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten