vrijdag 9 juni 2017

Tiny pleasures # 20.


A row ducklings.
Een rij eendjes.

Het mooie aan het voorjaar en de zomer is dat er overal
om ons heen jonge dieren geboren worden. Vooral de
vogeltjes, eendjes en ganzen vallen op.
Rondom ons huis zijn het vooral de mussen, pimpelmezen
en koolmezen die hun nestjes bouwen en zorgen voor
hele lieve kleintjes.
Als ik op de fiets naar Den Bosch ga, fiets ik vlak voor
de stad altijd langs water waar een aantal families gans
rondzwemmen. Ik moet steeds glimlachen als ik ze zie.
Het voelt altijd als Tiny Pleasures. Toen ik deze foto's
maakte zwom deze familie gans langs. Papa, mama en
zeven jongen. Mooi in een rij onder de wakende ogen
van de ouders. Toen ze achter elkaar het water uitkwamen
en ik die kleine lijfjes met platvoeten zag, moest ik echt lachen.
Het zag er erg komisch uit.




Fijn weekend,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten