woensdag 12 juli 2017

Een leuke middag met collega's.


Twee weken geleden had ik een medewerkersdag van
mijn werk bij de CHV Noordkade in Veghel. Ik begreep
dat het een voormalige fabriek was van onder andere
mengvoeders. Een oud industrieel gebouw en ik vond
het prachtig. De dag was goed georganiseerd, ik heb
naar een erg inspirerende lezing geluisterd, een leuke
workshop gevolgd, lekker gekletst en genoten van een
chocolade bonbon op een stokje, een rond worstenbroodje
en een lekker diner.
Maar ook van het gebouw, het oude industriële gebouw
waar nu een andere bestemming aan gegeven was.
Helaas had ik geen tijd om alles te bekijken, dus eigenlijk
moet ik er nog een keer naar toe gaan en rustig rondlopen.
Dat verdien het mooie gebouw en voor mij een leuk
excuus voor een uitje. Niet dat ik mij verveel hoor.

  






 Wie weet, wordt vervolgd.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten