zondag 10 september 2017

The Crystal Ship 2017.


Vorige maand was ik met Lotte en een vriendinnetje
in Oostende aan zee. Daar ben ik weer de Chrystal
Ship-route gaan fietsen. Vorig jaar had ik dat ook al
gedaan, daarover schreef ik hier en hier. Dit jaar waren
er weer een paar schilderijen bij gekomen. Allemaal
schilderijen op de gevels van huizen en flatgebouwen.
Ik heb ze niet allemaal kunnen vinden, maar wat ik zag,
was wel weer erg mooi. En ook erg indrukwekkend hoe
ze op zo'n groot oppervlak in de juiste verhouding waren
geschilderd. Knap hoor! De route was nagenoeg gelijk
aan vorig jaar, dus die schilderijen kon ik weer zien, want
ze blijven gelukkig permanent zitten. Zo kan iedereen die
Oostende bezoekt ze zien, maakt niet uit in welke maand.









Ik heb heerlijk gefietst door Oostende en had
daarbij schitterend weer. Zouden er volgend
jaar nog schilderijen bijkomen? Ik ben benieuwd.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten