vrijdag 17 november 2017

Tiny pleasures # 33.


Gather autumn leaves and stick them on the wall
with washi tape *autumn leaves parade

Verzamel herfstbladeren en plak ze aan de muur
met washi tape *herfstbladparade

Ieder jaar in de herfst vallen de bladeren van de bomen.
Grote en kleine bladeren, gele / groene / bruine bladeren,
ronde / ovale / lange / handvormige bladeren etc. Iedere
boom heeft zijn eigen kenmerkende blad. Ik vind het jammer
dat er geen groene bladeren meer aan de bomen zitten, maar
de herfstkleuren zijn wel prachtig. Vooral als er een mooi
zonnetje op de boom schijnt. Er vallen heel veel bladeren
bij ons op de oprit. Ik vind het iedere keer weer leuk om ze
op te vegen.
Toen ik een week geleden met Richard bij Park Hoge
Veluwe was, heb ik allerlei verschillende bladeren van
de grond opgeraapt, voorzichtig mee naar huis genomen
en in een dik sprookjesboek gedroogd. Afgelopen weekend
heb ik ze met washi tape op de muur geplakt in een rechte
lijn, verschillende vormen en kleuren door elkaar. 



  


Ik heb nu een paar grote bladeren in het sprookjesboek
te drogen gestopt. Misschien dat ik daar op ga
schilderen als ze mooi drogen. Maar het is ook fijn
om even stil te staan bij alle verschillende vormen van
de blaadjes. Wat is de natuur toch mooi hé?
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten