woensdag 26 oktober 2016

Paar dagen Oostende.



We zijn een paar dagen naar zee geweest, Richard, Lotte en ik.
Terwijl Tim heerlijk, zonder ouders, in en om huis was, zaten wij
in Oostende. We hebben relaxed, maar we zijn ook actief 
bezig geweest. Zo zijn we een middag naar Zeebrugge en
Lissewege geweest, Bij Zeebrugge zijn we het strand op gegaan
waar we een schitterend beeld zagen van een kano met
veel mensen erin, een heel breed strand en een paar "zeilwagens". 
Lissewege is een plaatsje met allemaal witte huisjes
en een kerk met een stompe toren. 



Verder zijn we een dag naar Brugge geweest, waar we
een wandeling door de stad hebben gemaakt langs allemaal
mooie gebouwen en heel veel pleintjes. Thee en warme
chocolademelk hebben we gedronken in House of chocolate.
Wat was het gezellig samen en met het weer hebben we ook
heel erg geboft. Eigenlijk alle dagen hadden we zo'n mooi
zonnetje en lekkere temperatuur, zo'n heerlijk herfstweertje,.
Van Brugge zal ik van de week nog meer foto's laten zien.





In Oostende is de The Crystal Ship route, een kunstroute
waarbij door de hele stad allemaal enorm grootte
muurschilderingen, kleine beestjes, kleine mannetjes en
kleine vuilnismannetjes op muren staan. Richard en ik zijn
samen op de fiets door Oostende gereden om vrijwel alles
te zien. Ik vond het geweldig en zal van de week de foto's
laten zien. Dan moet ik wel eerst een selectie maken,
want ik vond alles zo mooi, dat ik heel veel foto's heb
gemaakt.  


Buiten het wandelen en het fietsen zijn Richard en Lotte
wezen skyleren, heb ik de nieuwe familiekalender 2017
gemaakt, hebben we gelezen en hebben we gewoon
genoten van het zeezicht vanuit het appartement
op de 8e verdieping.
  


Al met al een paar heerlijke dagen op stap, genieten van
prachtig herfstweer en elkaar, leuke dingen doen en zien.
Nu nog een paar dagen thuis om de herfstvakantie
compleet te maken.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten